رفتن به محتوای اصلی
۵ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۹

تأمین ایمنی عزاداران حسینی دغدغه مدیریت شهری است/ انجام انبوهی از اقدامات خارج از حیطه وظایف اداری 

مطلب بدون عنوان 1782
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: بسیاری از اقداماتی که در این روزها توسط مدیریت شهری دنبال می‌شود، خارج از وظیفه اداری بوده و در واقع در راستای ارادت به اهل بیت(ع) است.

به گزارش شهرنیوز، سید ابوالفضل اسماعیلی با حضور در ستاد خدمات شهری شهرداری قم در میدان آستانه و در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله(ع)، اظهار کرد: مدیریت شهری قم سال‌هاست در این مناسبت‌ها با تمام توان خود وارد صحنه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آماده‌سازی شهر در این ایام تا پایان ماه صفر ادامه دارد، مطرح کرد: در این روزها شهرداری از تمام توان و امکانات خود برای خدمت‌رسانی به زائرین و مجاورین استفاده می‌کند.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه بیش‌تر این اقدامات در حوزه خدمات شهری انجام می‌شود، عنوان کرد: سیاه‌پوش کردن یکپارچه شهر و آماده کردن مسیرهای تردد در قالب کمیته‌های مختلف تقسیم کار شده و در دستور کار قرار داشته است.
وی با اشاره به اینکه در حد توان تلاش برای تامین یخ و آب آشامیدنی برای زائرین انجام شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مباحث دیگری که توسط شهرداری قم دنبال می‌شود تامین ایمنی برای مساجد سطح شهر و حسینیه‌ها بود که توسط سازمان آتش نشانی اقدامات لازم انجام شده است.
اسماعیلی با بیان اینکه تمام تلاش خود را انجام دهیم تا حادثه‌ای برای عزاداران حسینی رخ ندهد، تصریح کرد: بسیاری از اقداماتی که در این روزها توسط مدیریت شهری دنبال می‌شود، خارج از وظیفه اداری بوده و در واقع در راستای ارادت به اهل بیت(ع) است.
انتهای پیام/104
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/lQNn